dari hati turun ke jari . dari jari membuat catitan yang mati .

Tuesday, May 10, 2011

hari nie aku rasa macam nak update blog

hari nie aku rasa mcm nak update blog .
adik aku tgh tidor lagi tue . slalu pukul 9 dia dah bgn . mgkin smlm sbb dia main dengan firas ( anak menakan aku ) dia tidor lewat . nasik lemak ayam yang dia pesan dekat mak pagi tadi tue pon xmkn lagi . adik , bangun adik . sat lagi nak p skolah pulak . aku mcm biasa . klau xda keja lepas subuh mmg aku tewas jgk . tapi ! orang kata klau tidor balik lepas subuh rezeki xmasuk . jadi aku pon bukan selalu tidor balik . aku akan sidai kain . basuh pinggan dekat dapur . sapu sampah . kemas ruang tamu . kalau aku mengantuk baru aku tidoq . kalau x aku akan bukak facebook . aku jarang bukak blog . sbb aku xda idea nak tulis apa . sambil aku update entry yang ini aku tengah main draw my thing dekat facebook . aku rasa aku dah bnyk ketinggalan bab bab game nie . dulu dekat ilp . dalam lab kalau aku xda keja aku akan edit gmbaq . selalu aku edit gambaq sampai jadi xlawa . sbb tue lecture jarang pilih aku untuk masuk competition apa apa . dalam mca pon aku xda sebarang anugerah sbb ada orang lagi teror dari aku . walaupon aku xdapat apa apa , aku percaya dekat diri sendiri sbb dalam 7 modul aku ada 3 modul yang aku 4 flat .

bebalik pada cerita game tadi . aku penah main game macam macam . semua yang budak 6 tahun punya game . tambah tambah bila lecturer aku buat operasi format pc masing masing . time tue aku hanya main game yang ada dalam pc semata mata macam solitair atau yang hias hias kek tue . klau kita klik dia bunyi mcm kentut . sebeluu tue aku ada jugak main game o two jam . qoma ckp cina suka main game tue . aku teringin main dota . kalau lecturer xda aku akan main game tue dekat belakang lab sorang sorang sbb aku xreti . jadi aku belajaq sendiri . dota is stand for dunia orang takda awek . mmg orang lelaki suka main game nie . kawan kawan main game nie sampai gaduh gaduh dalam lab .

sekarang aku rindu waktu tue semua . kawan aku shap dsn zarul budak penari kebudayaan . tak lah . shap budak shuffle dan zarul pula b boyss .

(aku dah 10 kali ulang lagu jb , that should be me tue )

sambung . waktu akhir sem , nk dekat final exam . kami akan kemas lab mcm biasa . selalunya kami akan amek kerusi letak dekat luar lab . aku paling suka buat kerja nie sebab lepas tue aku boleh duduk dekat luar . aku ingat lagi masa sem 1 aku main dengan qoma dengan jafar kereta api . shap yg jadi kepala kereta api sbb dia yang tarik kami . masa tue zarul p mana ntah . video ada dekat kak sha . aku rindu sangat time tue .

masa sem 2 dan 3 . kami dah kurang main sbb mungkin dah matang . tapi dalam lab dah jadi mcm on the floor sbb shap dan zarul menari sampai x ingat . lecturer mmg xmai tgok sbb time tue lecturer pon bz .

hari nie semua orang bz . aku rindu dekat dady . dady tue rajesh . dulu kami pngil ayah . dia tue pelajar india tapi dia bekawan dengan orang melayu . doa mkn pon dia boleh baca tau . dengan dia la aku belajar bahasa tamil . satu page jugak aku boleh ckp bahasa tamil . saptiya ? haha . sila la jawab .

aku ingat lagi nama semua orang . ada yang diam . ada yang bising . ada yang gila ( dah kena buang ) . ada yang sakit jiwa ( xsuka mai kelas , bila mai kelas suka bukak facebook dari pukul 8 pagi sampai 5 petang ) . ada yang pandai . ada yang penting diri . ada yang baik . semua ada . tapi aku tetap kawan dan sayang depa . sbb tanpa depa semua mca xkan ada .

oke . hari nie aku nak p jumpa kawan sekolah rendah aku . kemarin dah jumpa . tapi hari nie kami nk buat cupcakes . asalamualaikum . nati aku uplod gmbaq oke :)

kenapa mesti nak sengetkan kepala ?  . k bye

No comments:

Post a Comment