dari hati turun ke jari . dari jari membuat catitan yang mati .

Wednesday, May 4, 2011

bertambah la dosa kau

kau tahu nak bercakap tentang agama .
kau tahu nak bercakap tentang pahala .
kau tahu lagi nak bercakap tentang dosa .
kau mengutuk orang sana sini .
kau tahu lagi nak bagi semua orang baca ?
kau tahu kau dah tambah dosa .
kau tahu aku sayang kau ?
kau tahu kawan kawan kau ada dengan kau ?
kau tahu kau dah tambah dosa ?
kau pergi cari Al Quran kalau nak bercakap tentang agama .
kau tahu semua ini ?

aku harap kau sedar .

aku juga manusia .
aku juga hamba Allah .
aku juga perlukan orang untuk membimbing ku .
kau jangan ingat kau ada kuasa .
bukan kau pernah cakap Allah lebih berkuasa ?
jadi kenapa kau hukum orang ?
kenapa kau caci maki orang sana sini ?

im write this dedicated to all the readers n so am i . thxs for reading .

No comments:

Post a Comment