dari hati turun ke jari . dari jari membuat catitan yang mati .

Wednesday, May 4, 2011

aku buleh lupa hari nie brapa hari bulan .

aku bukan tak dak kalendar dekat rumah kan.dah 4hb may dh.aku dh masuk 20 tahun pd 2 may hari tue . terima kasih dekat bapak n mak aku sbb bawak aku mkn dekat kedai kawan mak aku.aku mmg jarang dapat hadiah dari mak n bapak aku sbb depa selalu akan bawak makan time besday sapa sapa pon.selain tue bapak aku jugak beli durian.kuning isi dia weh,sedap aku makan sampai demam.la nie mmg aku tgh demam.kisah pulak aku nak bg tau org kan.sapa baca entry nie sila la tanya kabaq aku naa.thxs jugak dekat kak ngah aku sbb bawak aku mkn dekat restoran apa ntah,sedap jgk,reja mkn ja aku time besday aku nie.lepas mkn dekat qb tue , kami p tgkap gmbaq dekat kota babylon . haha . oke aku mls nk uplod gmbaq dekat fb atau sini sbb lambat . lagipun aku hanya ada 22 folower. oke bye .

1 comment:

  1. Happy Birthday Achik..Ayong doa yang terbaik untuk achik.Semoga Achik berjaya di dunia&akhirat ok..Sayang Achik..Mmmmuuah!!

    ReplyDelete