dari hati turun ke jari . dari jari membuat catitan yang mati .

Sunday, January 9, 2011

kasih kasih .

asalamualaikum dan selamat pagi hari isnin .

terima kasih kerana bangunkan saya subuh tadi Ya Allah .
terima kasih kerana berikan saya kekuatan untuk terus menunaikan tanggungjawab saya kepadaMu .
terima kasih kerana berikan saya kehidupan yang cukup sempurna .
terima kasih kerana saya masih ada mak dan bapak .
terima kasih kerana saya ada kakak , abang dan adik .
terima kasih kerana saya adalah perempuan .
terima kasih kerana saya boleh membaca , menulis , mengira .
terima kasih kerana berikan saya dan keluarga rezeki .
terima kasih kerana hadiahkan seseorang yang boleh menjadi kawan , teman dan penguat semangat saya .
terima kasih kerana hadiahkan sya sahabat baik .
terima kasih untuk segalanya .



semoga hari yang akan datang , saya akan selalu berterima kasih kepadaMu .
entry ini di taip oleh saya sendiri khas buat family , frens , n love . dan buat kenalan-kenalan yang hanya menegur di fb , terima kasih juga kerana menerima saya sebagai kawan baru anda :) .

2 comments: