dari hati turun ke jari . dari jari membuat catitan yang mati .

Tuesday, January 4, 2011

berehat .

asalamualaikum hari selasa :)

seperti yang di janjikan sekarang saya berada di tempat pracktical dan sedang buntu idea . jadi saya akan update blog . wee .

jom tengok apa yg saya buat kemarin .

kad kahwin apa nie ? haha
 haha . nie la yg saya pulon buat kmrin nie . nah wani . nk kawen x ? ct dah buat kad kat hmpa dh nie . hehe .

yg ini lagi satu .
ha , hat nie xtau nk buh nama sapa . yg nie konsep apa aa. emm . lebih kurang tradisi la org melayu kita :)
hentam saja la . ada komen dak ? sila laaaaaaaaaa . :D

oke kawan - kawan . tadi saya hanya buat satu design sebab otak macam x bejalan jaa . dan inilah hasil nya .
oke . tudia warna nk mcm mna lagi ? xcukup ceria lagi otak x bejalan pon . haiii . kad nie nak brapa lipat ? 2 lipat ka 3 lipat ka ? dinie n aida is my siblings . siblings angkat . nk kawen xlama dah tue . haha . nk yg nie ? amek laaa .
k .lepas hbis buat design nie. p smyg pas2 p mkn . haha . pas mkn balik2 trus lipat kad kahwin yg di tempah . lpas hbis saya pon buat blog nie . k byee :)

6 comments:

  1. thnx acik.....:)
    kaka teharu gila nak mati tahu?
    hehehhe.....
    thnx you so much....

    ReplyDelete
  2. park : haha . lawak la . ct xtau nk buh nama sapa .

    ReplyDelete
  3. kak aida : haha . suka dak ? hentam saja nie . bukan betoi lagi dokmerapu teruk . haha

    ReplyDelete