dari hati turun ke jari . dari jari membuat catitan yang mati .

Tuesday, February 8, 2011

dugaanNya. can i have some advice ?

cewahh . tajuk nak macam lagu hujan je kan . oke . tahun nie saya sudah masuk 20 . yeahh . tua ke muda ? klau nk ikot umur mmg muda lagi kan . tapi kita xtau lah takdir kita hidup smpai bila .

now , i need a help . mmg sngt sngt tau !
xkisah la ape pon . skrg fikiran mcm bercelaru sikit .

skrg saya tgh practical tau . hujung bulan 3 nie baru hbis . target saya pas nie nk smbung blajar . ye la . skrg saya baru ja amek sijil kan :)
sbb tgok dari result la kan  , soo .
saya dapat tawaran . bukan blajar tapi untuk buat job . memandangkan saya ada skill dlm photographer . bukan pndai sangat tapi boleh dan boleh blajar lagi .

jadi , saya nk mintak pndapat anda semua la kan .
kalau saya buat job , 2 tahun petama mmg la sesak sikit kan smntara nk cover balik modal untuk beli camera deselear yg lebih pehhh . haha . tapi ! dlm umur 27 saya dh boleh ada kereta rumah n maybe dah boleh kawen pon .

tapi ! kalau sy smbung blajar , diploma mybe drop subject untuk kos yg sma dapat dua tahun . than smbung degree . msti la nk balajar slagi boleh kan . untuk capai target nk jadi lecturer . umur 30 baru hbis blajar . apatah lagi nk ada kereta sndiri , rumah sndiri ,

so , what say u ?
buleh tolong?

ada org pesan . saya dh ada bakat xmau guna , buat apa buang masa untuk bnda yg buleh kita blajar sndiri .
jadi pada masa tue , saya mula keliru . down pon ada jugak .

oke , ini saja lah . tolong eh ? thxs . lots of love .
tudia nie muka dok pikiaq teruk . haha

No comments:

Post a Comment